Friday, May 20, 2005

we come in peace!! we come in peace!!

原來上網上得多,仲要係dot com打工,真係會同地球人有隔膜,以下係經典對話,平均10個陌生人8個會重複以下開場白。

陌生人 : 你做咩架?
我 : hm.........做............web
陌生人 : e??!! 咁得意!!即係做邊範?? design?? (膚淺! 一個website除左design仲有好多野架!)
我 : hm...........now.com呀!
陌生人 : oh!! now.com!! (通常都條件反射地做出相眼發亮的表情,好似睇緊"開心大發現")
我 : hm...........係呀! 你好開心喎!
陌生人 : now.com!! 做marketing??
我 : hm...........都算啦!
陌生人 : oh!! 我自從subscribe左golf channel都無睇啦!! 其實我覺得NOW ok架!! cable都無野睇啦...............................(一口氣發表now tv vs cable tv5,000字偉論)
我 : hm...............都係既
陌生人 : 咁你日常要做d咩?
我 : hm..........其實我係做now.com,頭先你講緊now tv
陌生人 : ...........................................
陌生人 : e??!! 咁你平時放工做d咩?
我 : 上網 ,一返屋企就上,上到訓為止。(大家都知我同佢講hompy都氣啦!)
陌生人 : e??!! 咁得意? 好少女仔係咁架喎??
我 : hm.................都唔係, 特別係細個o個D, 上得好勁! (當然我已經忍無可忍, 會再加送一個"叔叔你唔明架啦"表情)

~this is the end of this conversation~

No comments: