Wednesday, May 11, 2005

又文靜又陰毒

一位相識了數年的朋友,閒時亦會蒞臨中女舍。

我們都認為大家都是能夠彼此了解,願意坦誠相對的朋友。

但他到訪中女舍後,竟然說 :「本身自以為對妳有一定的了解,看完hompy..突驚覺...原來我好像什麼也不了解..突竟是..我只是了解得太少..還是那個你並不是你」-_- "

我連忙反駁:「!! 我覺得好我喎! 唔覺得我鬼馬咩?? 只係唔會日光日白講心事啦 ! 」

朋友反-反駁:「你唔好同我講..你本身個人係文靜同純品..」

喇喇喇喇喇!! 問題就在這裡!!

問題不在於文字裡的我比較我還是真實的我比較真還是你不夠了解我還是什麼什麼的真真假假...............我網上地下愛坦蕩蕩愛積極愛正面愛笑愛哭愛無病呻吟愛自怨自艾愛癡人說夢愛得啖笑。

問題是愛字不一定文靜,文靜不一定純品!

最後我反-反-反駁 :「我文靜又陰毒得唔得?」

No comments: