Friday, January 30, 2009

"he's just not that into you"



ben affleck, jennifer aniston, drew barrymore, jennifer connelly, kevin connolly, scarlett johansson......怎可以不看。

"now u just hv to go around checking all these different portals just to get rejected by 7 different technologies....it's exhausting"

how bloody true!!!

******

整套sex & the city 我覺得最深刻的一句說話,還記得miranda聽到這句話之後彷彿將人生的一切困惑解開, 如釋重負。

可恨我沒有mirandan那麼開朗,因每每我想到這句"he's just not that into you", 我便會想起另一句說到心深處的

"i wish i knew how to quit you"

******

我不是那麼的desperate......

只是......寫幾隻子會輕鬆點

1 comment:

Anonymous said...

正常黎講, 如果想表達撐你的話, 係唔應該留comment而應該擺0係心, 就算要講都應該親口講既

不過你知大家幾難約架啦~(再次鄭重否則我有放飛機惡習)

總之就祝你早日得到想要既野, 或者早日放開(棄)想要既野啦~ 以有崖隨无崖怠矣呀 !

同時補祝你牛年得心應手!!越來越後生啦下!!