Sunday, June 25, 2006

香港人

點解同朋友一齊都唔收線係咁講電話先?
有咩野事咁趕先?
係唔係唔聽會死先?
咁趕不如你走先啦!

點解要係你搭緊車無野做背景嘈到似地盤打電話黎要我聽先?
我唔聽會瞓唔著先?
係唔係以後唔會見先?
咁緊要不如見個面先啦!

點解唔接你電話都要係咁打黎先?
無線電話代唔代表一定要俾你搵到我先?
電話響係唔係一定要接先?

點解香港人咁鍾意係公共場所交通工具上面講電話先?
點解要坐你周圍既人知哂你去緊邊今晚食咩先?
點解成日都要我講:
「你果度好嘈,你遲啲打過嚟啦」
「我哩度好嘈,我遲啲打俾你啦」
「我同朋友食緊飯,我遲啲打俾你啦」
「我同朋友一齊,我遲啲打俾你啦」先?

點解唔諗吓無手提電話個時我地都一樣咁生活先!

No comments: