Thursday, October 06, 2005

方大同

malayer、細仔、音樂小組個個支持方大同,我都忍唔住要出出手。

尤記得一聽便愛上的新人,只有數年前的「可愛女人」,周杰倫是何方神聖長得什麼樣一點都不重要,只知,我要買佢隻碟!

老老實實,我算不上熱愛音樂,當今樂壇,能夠令我坐定定聽完全隻碟,恐怕只有eason同王菲。可惜近年亞Jay跌watt, 亞faye停產, eason悠長假期, 我便有了音樂上的空白期。現在一大堆一大堆過耳即忘的新人,我一點都不上心。

直至聽到方大同的「春風吹」,再次有愛上的感覺。再來一首「南音」,再次,歌者是何方神聖長得什麼樣一點都不重要,只知,我要買佢隻碟

音樂係用耳聽用心感受,唔係用眼睇!

No comments: