Tuesday, March 29, 2005

意志力治療

放4日假病左2日,連online都無力,今次真係唔講得笑......

我尋日繼續用我"有病醫病,無事強身" 嘅獨門秘方- 「意志力治療」去調理身體,方法係由下午2點開始12個鐘,瞓係梳化由"季節"睇到"創世紀",療程中只可以離開梳化2次,所以要爭取哩2次機會去厠所,再加家人(或工人"D)斟茶遞水,包你好返......一半。

病左都好,我已往的"假期驚恐症"得以舒緩,舊事放假,總有一千萬樣野想做,終於都係喺掙扎中一樣野都無做過咁hea左個假,今次病左大哂,攞正牌咩都唔做,連我亞媽都唔敢叫我執房呢!! hahaha!!

No comments: